Tuesday, September 8, 2009

aku kembali


salam dan salam perpaduan..hehe..hmm,..dh lama aku tak menconteng dalam blog nie..bkan dh bosan ngan sume nie tp bz sangat sanpai tak sempat nk update..tp yg palang penting aku tulis kerana aku boring dan ada masa yang terlalu lapang macam padang bola.hehe..ari nie dah ari ke 17 aku berpuasa..opss..dah tinggal laa..huhu..keadaan memaksa.sempena bulan puasa nie aku nk wis slmt mnjlankan ibadat puasa kepada umat islam..sabar yea,xlama lg boley raya...dan kepada yang tinggal pose tanpa alasan atau beralasan xley raya..hahaha..gurau jea..best gak megarut dalam blog nie tp aku dah xcukup masa..nt aku conteng lagi..SALAM

2 comments:

  1. aku bosan giler ni, hmm..bila nk join aku lak ni???nnt update lg ek...

    ReplyDelete
  2. nt laa..amir ckp nk dtg kuantan ngn ko n yanie..buka pose kt kuantan..nk join nt ea?ea?ea?blog sok aku update..

    ReplyDelete